Najpierw należy sobie uświadomić jak ważną funkcję pełni internet w życiu wszystkich ludzi. W ciągu ostatnich lat internet okazał się najbardziej opłacalnym kanałem dystrybucji usług, gównie dzięki ich łatwej dostępności i dużemu wyborowi. Również promocja w dzisiejszych czasach w większości znajduje się w ramach internetu. Najważniejsze światowe marki inwestują ogromne pieniądze w kampanie reklamowe w mediach społecznościowych lub w kampanie reklamowe w Google AdWords.
Wyszukiwarka Google ma aż 97% udziałów we wszystkich wyszukiwaniach na Polskim rynku. W miesiącu wykonywanych jest aż 100 miliardów wyszukiwań! Warto też nadmienić, że nawet 70% Polaków codziennie korzysta z internetu. Więc jak być widocznym w Google?
Ponad 200 czynników wpływa istotnie na miejsce strony w wynikach wyszukiwarki Google znajdzie się Twoja strona www. Wśród nich znajdziemy ilość linków, które prowadzą do Twojej witryny, jakość i unikalność treści oraz ilość słów kluczowych. https://docs.google.com/document/d/15ziXyJelFrehq_lT67cbcoaAU6RiElxo/ . Statystyki mówią, że aż 90% ludzi korzystających z internetu zwraca uwagę tylko pierwszą stronę wyszukiwania i aż 51% użytkowników klika tylko w pierwszą wyszukaną pozycję.
Co wchodzi w skład działań SEO?
SEO są to wszelkie ruchy, które mają na celu uzyskanie najwyższych pozycji w wynikach wyszukiwarki Google. Zajmują się tym specjaliści, którzy dzięki wieloletniemu doświadczeniu i wiedzy wiedzą jak skutecznie pozycjonować stronę internetową. Ciągle podlegające zmianom algorytmy Google muszą być nieustannie monitorowane tak, żeby wybierać najlepszą możliwą strategię dla każdej strony klienta. Najważniejsze jest to żeby wziąć pod uwagę trzy podstawowe elementy:
-optymalizację kodu, czyli uporządkowanie wewnętrznej struktury witryny tak, żeby zlikwidować wszystkie błędy, nadać jej większą prędkość i uporządkować strukturę nagłówków.
-link building, czyli działania , które mają na celu promowanie strony w jak największej ilości zewnętrznych serwisów internetowych poprzez jej linkowanie.
-optymalizację treści, czyli wzbogacenie witryny o jedyne w swoim rodzaju, wartościowe i mające odpowiednią długość treści.
Dlaczego pozycjonowanie jest tak bardzo ważne?
Znajdowanie się ścisłym TOP 10 na pierwszej stronie wyszukiwania Google to zagwarantowanie sobie lepszej rozpoznawalności marki, zaufania wśród klientów i realnego zwiększenia sprzedaży. Bądź widoczny, zacznij promować się w internecie!
Zostaw komentarz