Najpierw należy sobie uświadomić jak istotną rolę w życiu wszystkich ludzi pełni internet. To właśnie internet stał się najważniejszym kanałem dystrybucji usług, gównie poprzez ich łatwą dostępność i szeroki wybór. Również promocja w dzisiejszych czasach w większości znajduje się w ramach internetu. Największe światowe firmy inwestują duże środki w reklamę w social media lub w kampanie reklamowe w Google AdWords.
Google posiada aż 97% udziałów we wszystkich wyszukiwaniach Polaków. W miesiącu jest to aż 100 miliardów wyszukiwań! Należałoby również nadmienić, że aż 70% Polaków każdego dnia korzysta z internetu. Jak więc być widocznym w Google?
Ponad 200 czynników ma wpływ na to, na której pozycji w wynikach wyszukiwarki Google znajdzie się Twoja witryna. Wśród nich znajdziemy jakość treści, ilość linków prowadzących do Twojej strony czy ilość słów kluczowych, które wpisuje użytkownik szukając konkretnego produktu. https://docs.google.com/spreadsheets/d/1a6ahbrGvz2t6Hv1YqirmyEe2xzQd1uZMKLxcdWSH6F8 . Według statystyk nawet 90% ludzi korzystających z internetu przegląda tylko pierwszą stronę wyszukiwania i nawet 51% osób klika jedynie w pierwszą wyszukaną stronę.
Co wchodzi w skład działań SEO?
SEO są to wszystkie działania, które mają na celu uzyskanie najwyższych pozycji w wynikach wyszukiwarki Google. Zajmują się tym specjaliści, którzy dzięki wiedzy i doświadczeniu wiedzą jak skutecznie pozycjonować stronę internetową. Stale podlegające zmianom algorytmy Google powinny być ciągle monitorowane tak, żeby dobierać najlepszą możliwą strategię dla każdej strony klienta. Najważniejsze jest to żeby wziąć pod uwagę trzy podstawowe elementy:
-optymalizację treści, czyli wzbogacenie witryny o unikalne, wartościowe i posiadające odpowiednią długość treści.
-optymalizację kodu, czyli uporządkowanie wewnętrznej struktury strony tak, aby zlikwidować wszelkie błędy, nadać jej większą prędkość i zrobić porządek w strukturze nagłówków.
-link building, czyli wszelkie działania , które mają na celu promowanie witryny w jak największej ilości zewnętrznych serwisów internetowych poprzez jej linkowanie.
Dlaczego pozycjonowanie jest tak bardzo istotne?
Znajdowanie się ścisłym TOP 10 na pierwszej stronie wyszukiwania Google to gwarancja lepszej rozpoznawalności marki, budowania trwałego zaufania klientów i realnego powiększania sprzedaży. Bądź widoczny, zacznij promować się w internecie!
Zostaw komentarz